Skönt jöö

NI SKULLE BARA VETA VEM JAG TRÄFFADE IGÅR!!!! okej jag kanske nämnde det till någon redan igår? eller? men jag kom inte på det förrän än nu. jag träffade "SKÖNT JÖÖ"!! fattar ni? haha.

fast egentligen va allt fettpinsamt och han kom inte ihåg mig, och jag försökte tvinga honom att komma ihåg mig, men han vägrade komma ihåg mig (fast jag tror han ljög för jag förklarade verkligen vilka vi var).

det var helt sjukt i alla fall! och så bjöd han mig på en drink kom jag på nu! och så tog jag hans nummer men lyckades slarva bort det! och btw så är han inte 28 år! har för mig att han sa till mig att han va typ 85a.. hmm, eller drömde jag det? har också för mig att han garvade när jag sa att jag var 19 iof.. hmm..

faan att jag raderade hans nummer. han skulle visst till åre snart iaf för den som är intresserad.. och gissa vart han ska i sommar igen, tillbaka till skövde? nej precis, ayia fucking napa, någon som är förvånad?

ajaaa, herregud vilken kväll. asså vilken kväll!! överlevde alla? va hände? och varför tog jag sista tuben hem?

usch nu mår jag nästan såhär
image131

Kommentarer
Postat av: Lillen

Haaaaaaahahah bästa bilden EVER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback