People always leave

Tack för en sjukt trevlig kväll igår, först hemma hos Lillen och sedan ute i vimlet! Tänk att ni ska åka iväg, det är ju faktiskt helt tokigt, och konstigt och väldigt väldigt kul förstås - för er vill säga! För fan vad jag kommer sakna er. Jag måste nog möta upp er i Malaysia trots allt, om jag inte har avlidit innan dess.

Dan före dopparedan idag också.. har spenderats i baksmällans tecken, det vill säga väldigt lite fysisk ansträngning och psykisk ansträngning och stort intag av näringsfattigt skräp som går under namnet julgodis. Suck.
Fast jag har faktiskt hunnit med att övningsköra lite också (oops inte bra, promillehalten va nog inte där den skulle..) men det gick rätt bra. Sen har jag och mina kära föräldrar åkt runt i halva västerort för att inhandla julgran. Ja precis, en julgran dan innan julafton, hittade vi en snygg på första stället? Nej. Hittade vi en snygg på andra stället? Nej. Hittade vi en snygg på tredje stället? Nej. Köpte vi en på tredje stället ändå? Ja det gjorde vi.
Som jag sa till min käre far "Det finns en anledning till varför dom granarna som är kvar för försäljning den 23 är kvar.." Underförstått: Ingen vill ha dom. Alltid lika kul med familjeutflykter.. Nåja, jag och mamma har försökt att rädda gran-situationen med att dränka den i julgranspynt istället, så man ser så lite som möjligt av sjabraket.. jag tror faktiskt att det har funkat.

Förresten, någon som spanat in bilderna från gårdagen på
credd.se? Och framförallt någon som spanat in kommentarerna? Whattafuck liksom!

Nåväl.. Hoppas ni alla får en riktigt mysig julafton <3 God Jul från mig!


Kommentarer
Postat av: Lillen

hahahah jkag vet, jag läste kommentarerna precis. :P vafan e d där för jävla bullshit?
du e ju bäst i hela vida världen!!

Postat av: josefine

gud min familj gjorde exakt likadant, dan innan julafton hittade dom en stackars gran på det tredje stället, dock tyckte pappa inte att han fick skylla sig själv utan gnällde på den stackars granförsäljaren att granen var så ful och fick den till slut för hundra spänn mindre, snåljåp som han är..

2007-12-30 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback