Liv säljes?

Fyfan va tungt det kändes att gå upp imorse, inte med tanke på att jag var ovanligt trött, för det var jag inte eftersom jag aldrig hann hamna i någon djupare sömn då jag endast sov vad som kändes som en kortare powernap, utan för att det antaligen var ungefär vid sisådär kvart över fem snåret som ni andra stupade med kläderna på hemma i era sängar. Det var det som kändes tungt - att jag inte har något liv om man jämför med er. Till råga på allt ska jag snart ut i kylan och åka till fucking jävla Hemköp, jag är så trött på det stället nu! Bläää!

Så nu när jag fått gnälla lite känns det lite bättre :)
Pussar / Moa

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra! Man måste få gnälla! Och du hade väl nästan rätt när det gällde tiden ;) fast låg nog redan deckad vid halv fem snåret!

Postat av: Lillen

hahaha stackars moaa! fyfan.. hemköp dödar ju ditt liv!!

2007-12-02 @ 22:03:08
URL: http://therealspetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback