i think i'm loosing my fucking mojo

känner ni igen tjejen: 'hej jag heter lillen och jag blir aldrig bakis' ?

nån, jag vet inte vem, men NÅN (jag tror att han heter Mr. Alcohol) har:
 hittat
den där lillen, tagit henne till fånga, bestämt sig för att stampa på hennes huvud varje gång hon har druckit alkohol. När han har tid över så brukar han även spänna fast ett skärp runt hennes huvud och spänna åt den sisådär var femte minut, han tycker också om att röra runt i hennes mage och sist men inte minst, försöker få henne att yttra orden: 'jag ska aldrig mera dricka alkohol'.

men han har inte besegrat än. han lyckas ibland (efter afterworken) men lyckades sämre (efter i helgen). han smyger sig på.. han gör sitt bästa, men än har han inte besegrat Lillen. 
Därmed har jag bestämt mig, hädanefter ska jag dyrka min tidigare funna Gud:




Kampen, Striden och Kriget har börjat. Må bäste man vinna.


Kommentarer
Postat av: cissi

välkommen till bakis-världen! tror jag börjar bli gammal, för mina baksmällor håller numera i sig i ca två dygn efteråt. kanske borde man börja halsa resorb igen.. det tål att tänkas på!

Postat av: Lillen

haaaaaaahahahaha läskigt värre att daniela sa samma kommentar häromveckan..
vilket jävla gäng vi e :P

2007-12-06 @ 23:43:05
URL: http://therealspetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback