Do it!

Jag trodde aldrig att jag skulle våga. Eller inte aldrig kanske, men nästan aldrig om det går att säga så. Orden "inte nu", kanske beskriver min känsla bättre om jag tänker efter. Kanske när jag har blivit riktigt vuxen, brukade jag tänka. Men så gjorde jag det. Bara sådär. Rätt av bara. Det är sant. Faktiskt. Först var jag jätterädd, det VAR verkligen läskigt. Men sen kändes det helt rätt. På en gång nästan. Jag tog steget. Jag släppte taget. Jag slängde mig ut i det fria. Jag klippte LUGG (eller ja, som ni förstår, allas våran blivande stjärnfrisör Linnea, klippte den förstås åt mig och enligt henne är det en likadan som Kate Moss har)! Den är jättemysig :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback