Det är inte sant

Jag höll rent ut sagt på att trilla av stolen när jag öppnade ett mail i min inbox imorse. Vet egentligen inte varför jag öppnade det, men det kan ha något att göra med att ämnet var "Nu har vi också startat blogg" och eftersom jag är en sucker för bloggar så kunde jag inte stå emot frestelsen..

Mailet som dyker upp framför mina ögon är.. ja jag finner inte ens ord.. det är nog lika bra att jag publicerar det.

ayia napa blogg

Hej cecilia,

Det är inne med bloggar!
CozemO aka Jocke heter killen som har fått fria händer och blogga om ett liv man bara trodde fans i serier.
CozemO är en ayianapa.nu CREW (Du hittar honom på CREW LISTAN) och kommer säkert att avslöja en och annan godbit vad som händer bakom ceenen här i Ayia Napa. Så nu är jag säker på att alla andra CREW har andan i halsen. Cozemo har redan fått flera hot och mut mail.

ayia napa blogg
Vi från ledningen tar ifrån oss allt ansvar vad den galningen kan hitta på.


Om du är totalt smaklös, utan humor och tål det mesta så klicka in och läs på eget bevåg.


Ni ser väl vem det är? Vad är oddsen? Kan någon säga mig det? Och är det någon mer än jag som fått dagens i särklass bästa underhållning till sin mail?



UPDATE: OMG! Klickade mig just in på bloggen och läste några rader.. asså det här är helt sjukt! Killen finns överallt! Hur stor är chansen att han tillbringade sin lördagskväll på Café Umbra där mitt kontor hade personalfest för alla konsulter?!?
Detta är helt sjukt, jag skulle ju typ nästan dit, men lyckades slingra mig ur. Men detta är tamejfan HEEEELT sjukt, jag citerar "Tog mig ner till Café Umbra igår där Scherdin och Victor stod i baren på en personalfest för något bemanningsföretag. Festens besökare med en medelålder på runt 40, fick ett plötsligt slut på grund av ett stort bråk. Haha detta hände även på deras förra julfest. Skönt företag!"

Vad ska man säga?

Vi " träffar" en kille i Ayia Napa som kommer från Skövde, och jag menar det är inte vilken kille som helst - skärmmössa, efterfesten-nyckelband, smörigt leende.. jaa say no more. Denna kille blir en ikon, hela hans identitet blir ett hyllat intern skämt, han är typ vår gud på något väldigt ironiskt sätt.
Han är verkligen en person som man aldrig tror att man kommer träffa igen i hela sitt liv!

Och efter Ayia Napa vistelsen händer följande:
1. Ser honom på stan, heelt random, en fredagskväll i slutet av september
2. Träffar honom på K15 härom helgen (och måste självklart prata med honom..)
3. Får ett lökigt mail av ayianapa.nu att HAN har startat en blogg
4. Klickar mig in på bloggen och får reda på att han har tillbringat lördagskvällen med mina kollegor och deras konsulter!

Behöver jag säga något mer?

Ja jo, just det.. såhär skrev han även i sin blogg, observera slutklämmen.. "Kom precis hem igen efter utgången i torsdagskväll till Solidaritet. Skönt juh." Någon som är förvånad?

Jag är helt slut efter alla dagens upptäckter i alla fall. Och nu har ni något att läsa ikväll mina vänner
CozemO´s Blogg

Kommentarer
Postat av: Lillen

HAHA förlåt cissi men detta:
2. Träffar honom på K15 härom helgen (och måste självklart med honom..)

kan DEFINITIVT missförstås :P so watch out. hahahaha

Postat av: Lillen

du måste med honom... vadå?
jag döööhöör

2007-12-11 @ 22:53:53
URL: http://therealspetta.blogg.se
Postat av: cissi

OOOOPs! PRATA ska det stå, måste PRATA med honom.. bäst att redigera inlägget lite :p

2007-12-12 @ 15:40:56
URL: http://therealspetta.blogg.se
Postat av: Lillen

HAHAHAH neeheeeeej! det va ju roligt :p

2007-12-13 @ 21:35:01
URL: http://therealspetta.blogg.se
Postat av: daniela

"om allt du inte vill veta" ;) haha det kan inte bli bättre! finns bara en sak att säga.. Skööönt ju!

2007-12-18 @ 00:38:01
Postat av: josefine

skulle han jobba på HC i vinter? det är ju helt sjuukt! då lär man ju se EN DEL av honom..

2007-12-30 @ 19:51:00
Postat av: josefine

OMG! han skriver ju skönt juh hela tiden hahahah

2007-12-30 @ 19:54:34
Postat av: Joakim Andersson

Skönt juh! ;)

2008-04-05 @ 00:03:59
URL: http://sv.ayianapa.nu/blogg/index.php
Postat av: Christoffer Eriksson

Haha måste självklart med honom..;) skönt juh!!;)

2008-04-05 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback