År i glaset

Idag blev jag lite nostalgisk när jag under månadsmötet satt och tittade ner i mitt vattenglas samtidigt som jag drack ur det. La nämligen märke till siffran på glasets botten som visade 36. "Aaah 36 år i glaset!!" tänkte jag stolt för mig själv och kom att minnas alla de gånger på dagis och fritids då någon (Alexandra vanligtvis) alltid kläckte ur sig vid lucnh eller mellis "Huuuuur många åååår är du i glaseeeeet?" Då gällde det att drick upp sin mjölk fort som satan för att se den magiska siffran.
Det var tider det. Jag minns att det var något som var bäst också (som alltid..) troligen skulle man ha högst siffra i glaset, eller hur var det?

image130


Hursomhelst, ni kan ju ana hur intressant månadsmötet var när jag började reflektera över dessa saker..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Moa

Minns det som igår :)

2007-12-01 @ 06:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback