Lördagen i bild

Vi lyckades hamna på bild också (inte särksilt förvånande det heller), men här ser vi ju relativt nyktra ut i alla fall?

image134

Värt att veta är dock följande:

1. Daniela tvingade fotografen att ta tre bilder (undrar hur dom andra ser ut om det här var den snyggaste..)
2. Vinglasen vi håller i är köpta för en hundralapp som vi (jag) hittade på golvet (och vinet kostade dessutom bara 38kr glaset, kan det bli bättre?)
3. Daniela har på sig sin väska på bilden, men som gick sönder på något konstigt sätt när vi djurade från tunnelbanan..
4. Vinglasen är i princip uppdruckna..

Det där är alltså vad vi vet, och resten är som sagt väldigt oklart.

Förövrigt måste jag tillägga att min hårfärg på bilden är typ lika okej som min promillehalt i blodet.. Hoppas verkligen inte att jag ser ut sådär på riktigt..

Peace up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback