Inte ett 'farväl' - istället ett 'vi ses i vår igen'

Ikväll vet ni flickor som sagt att jag, Lillen, och min resekompanjon, Claudia, samlar de närmaste hos mig för lite förning + snacks, innan vi beger oss för äventyr i Australien tisdagen den 25/12.
Efter några glas vin/cider/öl beger vi oss inåt stan för att möta resten utav trupperna på det nostalgiska k15 :)

Ni vet som sagt att det är 19:00 hos mig som gäller, medtag egen akolholhaltid dryck så ni blir karate, så kör vi en sista ordentlig fylla tillsammans på några månader!




<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va najs med en fylla på några månader.. bangarej

2007-12-22 @ 16:51:15
Postat av: Cissi

Tack för en jättetrevlig kväll

2007-12-23 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback