Hälsningar från Sälen!

Hej mina älskade saknade vänner! Jag har inte mkt tid på mig, en dator på 14 pers är ganska så tajt, så jag ville bara säga hej till er! Jag o Josse trivs som fisken i vattnet här uppe: alla är snälla mot oss, stämmningen i huset kunde inte vart bättre, utbildningen är avklarad, sol har vi haft hela veckan, skidåkningen förbättras, och uteställena är prima! Jag o Josse hade vår första lskidektion igår, hon ploga med Oline 6år och jag lärde Melker 3 år att åka lift. Det kommer bli nya Stenmark och Anja av dom ska ni se ;).

Dock vaknar vi varje morgon med den vanliga gamla morgondepressionen man har haft sen man föddes men som nu är ihopblandad med spettalängtan vilket känns tufft för hjärtat!

Så hej och puss på er, nu ska vi äta en härlig söndagsmiddag som antingen blir pasta med fetaost och bacon (man tar vad man har och blandar ihop). Den slår defenitivt fredagens middag som bestod av geggig blodpuddning och havregrynsgröt. Kanske ska man lyxa till det med en påse nötter som kostade 1 kr (då de gick ut den 4 december) till efterrätt!  Sen är det personalfest :).

<3

Kommentarer
Postat av: moa

Äntligen ett inlägg från sälen, det var på tiden :) Så himla underbart att höra att ni har det bra, lite orlolig dock att ni har det FÖR bra och aldrig vill komma hem till oss igen...obefogad oro hoppas jag? ;) Massa pussar

2007-12-16 @ 20:48:35
Postat av: Sandra

:) Borta bra men hemma bäst vet du väl mois! Jag ringer söndagssamtalet imorgon ;)!

2007-12-22 @ 18:54:29
Postat av: Cissi

Jaaa, jag hoppas verkligen inte att ni har det FÖR bra! Kul att se lite livstecken från er på bloggen iaf :) GOD JUL!

2007-12-23 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback