baksmälla vs. resorb

TROTS att jag var duktig nog och fick i mig en resorb igårkväll OCH en imorse, så har jag under hela dagen funderat på:

- hur illa är det om jag lägger en pizza på toan på jobbet
- om jag kommer må bättre eller sämre av att äta
- får jag sparken om jag lägger mig och sover i soffrummet


jag har överlevt dagen, med kankse ett 50tal downs, och sitter nu vid den här plåtburken hemma och har väldigt ont i höften. 'Varför?' kankse ni undrar. Svaret är enkelt: Cykla inte berusad för du kan ramla omkull.
Värre blev det när pappa också skulle hem sent och träffade mig med löv, som räckte till ett träd, på halva jackan. Kul kul kul..
Vi kan konstatera följande:

Baksmälla vs Resorb
1 - 0



Men det är bara att bita i det sura äpplen, ladda om batterierna och istället tagga till den makalösa julfesten på fredag! Vi ska möta upp Karlstad kontoret halvvägs, dvs i Arboga. Så då tar en ny kamp mot baksmällan sin början! Och så kommer man kunna bocka av en till grej på att göra listan: 'Att vara dyng i Arboga'


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback